לקראת פתיחת הקלפיות: הקמפיינים מגיעים לשיא; מאבק צמוד בין הגושים

אתר קול חי No Comments on לקראת פתיחת הקלפיות: הקמפיינים מגיעים לשיא; מאבק צמוד בין הגושים

תסריט האימים בליכוד, הרעיון שנדחה ברגע האחרון, הגישושים בין שקד לבכיר בליכוד, קמפיין ה'געוואלד' במפלגות השמאל – והמסרים הסותרים משני עמיתיו לשעבר של בנט לימינה – למי הוא יצביע?

צילום: Hadas Parush/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

13 שעות בלבד לפתיחת הקלפיות: במפלגות השונות מחדדים את המסרים ומרכזים את המאמצים האחרונים בקרב קהלי היעד, במאבק על כל קול.

בליכוד מסרו היום סמוך לשעה 16 כי בעקבות העלייה באחוזי ההצבעה בשמאל, נתניהו מכנס ישיבת חירום במצודת זאב בתל אביב. בוואינט דווח כי החשש הגדול של הליכוד הוא ממצב שבו גם לא יושגו 61 מנדטים לגוש ובנוסף המפלגה תסיים עם פחות מ-30 מנדטים שיזלגו לבן גביר, שזוכה לפופולריות הולכת וגוברת בקרב אותם קהלים.

העיתונאי קובי בורנשטיין דיווח כי בסוף השבוע שעבר שקלו בליכוד לצאת בבליץ ראיונות בכל הערוצים, אבל קיבלו חוו"ד לפיה אין כמעט סיכוי להזיז מצביעים מגוש לגוש וצריך להתמקד בהוצאת מצביעים אדישים מהבתים. בעקבות כך נתניהו פתח בבליץ ראיונות חריג בהיקפו בערוץ 14, גלי ישראל, כלי התקשורת החרדים והדתיים, ואפילו בעלוני השבת.

ובינתיים בגזרת שקד, לפי דיווח של עמית סגל בערוץ 12, מאחורי המסרים של איילת שקד בימים האחרונים לפיהם הריצה שלה אסטרטגית, עומדים גישושים בינה לבכיר בליכוד שבהם הוא הבהיר לה באופן כזה או אחר כי הליכוד לא רואה בפרישה שלה משהו שיקדם את ניצחון גוש הימין. ככל הנראה בליכוד מאמינים ששקד במקסימום שורפת קולות בעיקר לשמאל או למצביעים שממילא לא יצביעו לגוש.

בתוך כך, לאחר ששקד רמזה כי בנט אמר לה שיצביע לה – חה"כ מתן כהנא התייחס לכך היום בריאיון לערוץ 7 ואמר כי "בנט חרד מהאפשרות שנתניהו יהיה ראש ממשלה ואני משוכנע שבחיים הוא לא יצביע למישהו שממליץ ורוצה שנתניהו יהיה ראש ממשלה".

ובשמאל, יו"ר מרצ זהבה גלאון מעלה הילוך בקמפיין ה'געוואלד'. "אני לא יכולה לפרט כרגע אבל אנחנו מקבלים נתוני סקרים שמכניסים אותנו למצב חירום. זה הרבה מעבר לדאגה", כתבה גלאון. "אם לא תהיה מרצ לא יהיה לפיד ולא יהיה מחנה ולא יהיה גוש ולנתניהו יש מעל ומעבר ל-61. כל קול קובע".

במקביל, בבל"ד ממשיכים בקמפיין כנגד כל הסיכויים ומבטיחים שלא נשארו להם הרבה קולות לקושש על מנת לעבור את אחוז החסימה, אף שהוא נראה בלתי אפשרי עבורם.



0 תגובות